میروم

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

میروم

دیگراز این شهر میخــواهم سفــر کنــم…

چمــدانم را بسته ام…

اگر خـــدا بخواهــد امــروز میـــروم…

نشسته ام  منتظر قطـــار…

اما نه در ایستـــگاه…

روی ریل قطــار



نظرات شما عزیزان:

مریم.ا
ساعت19:32---14 اسفند 1392
شب که می شود باز هم به بیراهه میروم ...
مقصدم کجاست ...کجاست...
شهر ساکت است ...
سطر به سطر واژه هایم ...
تمام شهر را مبهوت خود کرده است ...
مردمی که تنها دردم را دیدند ...
و یاد خودشان افتادند ...
درد من را از هر طرف که بنویسی درد است ...
درد شما چه ... درد است ...
من از غم است که بیدارم ...
شما را نمیدانم...
شاید بی خوابی به سرتان زده است ...
امشب من برایتان میگویم تا اشک بریزید...
فردا که شهر خالی از من میشود ...
میخواهید چکار کنید ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, ] [ 16:0 ] [ baran ] [ ]